Museum Vlaardingen vertaald in dans

10-2-2023

Alfsuiting van de tentoonstelling Kijken op gevoel. Kom deze unieke avond beleven op vrijdag 10 februari.

Museum Vlaardingen gooit de deuren open voor de leerlingen van leerjaar 4 Dansmavo Schiedam van Mavo Schravenlant XL. Ze hebben de maskers van Tatjana Brinkman ontdekt op de tentoonstelling Kijken op gevoel. In dialoog met Willen Brinkman. De leerlingen lieten zich door deze maskers, het museumpand en de tentoonstelling inspireren om een choreografie te maken.

Voor deze maskerdans nodigen wij u uit als afsluiting van de tentoonstelling Kijken Op Gevoel, op vrijdag 10 februari. De tentoonstelling is t/m zondag 12 februari te bekijken.

Kaartjes €8,50 inclusief museumbezoek

Programma afsluiting Kijken op gevoel
10 februari 2023:
18:30 uur - Inloop
19:00 uur - Begin optreden
20:00 uur - Feestelijke afsluiting
20:30 uur - Einde

Kaartjes voor 10 februari

Dit project is ontwikkeld in samenwerking met Dansmavo Schiedam en theatermaker/docent Tatjana Brinkman.

"De taal van maskers is universeel en van alle leeftijden, dat ervaar ik keer op keer als theaterdocent. Door lichaamstaal komen de maskers tot leven en de dans vertelt het verhaal".

Tatjana Brinkman
www.demasque.net