Gezocht: vrijwilliger activiteiten en evenementen

24-11-2021

Heeft u extra tijd over om ons leuke team te versterken?

Titel vacature:

De Vrienden van Museum Vlaardingen zoeken ondersteuning van het bestuur.

Omschrijving vacature:

De Vereniging Vrienden van Museum Vlaardingen organiseert regelmatig lezingen. Ook het binnenhalen van de Hollandse Nieuwe door de Balder wordt door de Vrienden georganiseerd. Vindt u het leuk om te helpen bij het organiseren van deze activiteiten/evenementen? Dan zijn wij op zoek naar u!

Wij vragen:

Iemand die het leuk vindt om dingen te organiseren. Om bij lezingen alles in goede banen te leiden en om bij het binnenhalen van de Hollandse Nieuwe, samen met het bestuur en het kernteam (dit zijn enthousiaste Vrienden), het draaiboek op te stellen en te "beheren".

Lezingen vinden plaats in januari, februari, maart, september, oktober en november dus zes keer per jaar. Het binnenhalen van de Hollandse Nieuwe is in juni (begin haring en bierfeest).

Wij bieden

Een warm welkom bij het bestuur van de Vereniging Vrienden van Museum Vlaardingen. Een klein team dat prettig samenwerkt dus niemand staat ergens alleen voor.