HOE KAN IK MIJN KAARTJE RESERVEREN?

Reserveren is niet meer noodzakelijk. Om teleurstellingen aan de kassa te voorkomen, raden wij je wel aan om een kaartje te reserveren op de tickets pagina.

IK HEB EEN MUSEUMKAART, ROTTERDAMPAS OF ANDERE LEDENPAS MET GRATIS TOEGANG GEEFT. MOET IK OOK EEN (ONLINE) TICKET RESERVEREN?

Ja, ook met een museumkaart, Rotterdampas of een andere ledenpas adviseren we je om vooraf jouw entreeticket te reserveren.

IK BEN VRIEND VAN HET MUSEUM. MOET IK OOK EEN (ONLINE) TICKET RESERVEREN?

Ja, ook als Vriend dien je vooraf jouw entreeticket te reserveren.

KAN IK MIJN TICKETS ANNULEREN OF VERPLAASTEN?

Tot de dag voor bezoek aan Museum Vlaardingen kun je jouw gereserveerde entreetickets verplaatsen. In de bevestigingsmail van je tickets zit een link naar mijn.museumvlaardingen.nl Na het aanmaken van een account kun je daar zelf je tickets verplaatsen naar een andere datum of tijd. 

Voor annuleren neem je contact op met Ticketcounter BV. door een email te sturen met je bestelnummer aan info@ticketcounter.nl of neem telefonisch contact op met Ticketcounter op (010) 751 64 00. Voor het annuleren van tickets op jouw verzoek brengt Ticketcounter eenmalig € 2,50 annuleringskosten in rekening. Dit wordt in mindering gebracht op de refund van je betaalde bedrag.

WAT IS EEN TIJDSLOT?

Door te werken met een tijdslot kunnen we de hoeveelheid bezoekers optimaal spreiden
over de dag en ruimtes. Je kunt binnenkomen in het door u gereserveerde tijdslot en je mag in het museum blijven zolang als je wilt. Wel vragen we je om, als het erg druk is, rekening te houden met andere bezoekers zodat ook zij veilig en verantwoord binnen hun tijdslot het museum kunnen bezoeken. Om rijen bij de kassa te voorkomen, verzoeken we je om niet eerder dan 15 minuten voor de start van jouw tijdslot naar het museum te komen.

KAN IK HET MUSEUM BEZOEKEN ALS IK VERKOUDHEIDSKLACHTEN HEB?

Helaas niet. In de lijn met de landelijke maatregelen vragen we je
in dat geval thuis te blijven. We ontvangen je graag als je weer helemaal beter bent. Bij jouw online reservering en bij binnenkomst in het museum voeren wij een gezondheidscheck uit.

MOET IK EEN MONDKAPJE DRAGEN TIJDENS MIJN BEZOEK?

Een mondkapje dragen is niet verplicht, maar mag gedragen worden als je dat prettig vindt.

WELKE HYGIËNEMAATREGELEN ZIJN ER IN HET MUSEUM GENOMEN?

We zorgen voor extra schoonmaak van contactpunten en aanraakoppervlakken, zoals
deurklinken, wc’s, kranen, kluisjes, garderobe en pinapparaat. In het museum is op
verschillende plekken desinfecterende handgel beschikbaar.

KAN IK IN HET MUSEUM MET CONTANT GELD BETALEN?

Contant betalen is mogelijk, in verband met hygiëne geven wij de voorkeur aan contactloze betalingen via PIN. 

KAN IK MET CREDITCARD BETALEN AAN DE KASSA OF ONLINE?

Museum Vlaardingen accepteert geen creditcard betalingen. 

KAN IK TICKETS KOPEN VANUIT BELGIE?

Via de kaartverkoop van Ticketcounter kan er alleen via Ideal worden betaald. Als je alleen beschikt over een Belgische bankrekening, kun je telefonisch kaarten reserveren voor je bezoek aan museum Vlaardingen. De kaarten kunnen aan de kassa contant of met PIN worden betaald.

KAN IK MIJN JAS OPHANGEN IN DE GARDEROBE?

Museum Vlaardingen heeft een onbewaakte garderobe en gratis kluisjes beschikbaar voor haar bezoekers.

Echt, een feest der herkenning.

Frank de Bruin, November 2020