Lezing van 20 januari 2022 geannuleerd!

10-3-2022

Diverse lezingen begin 2022: komt u ook?

Helaas hebben wij, met de huidige corona-maatregelen, de lezing van donderdag 20 januari a.s. moeten annuleren. Wij hopen dat deze in de toekomst alsnog kan plaatsvinden.

De lezing van donderdag 24 februari blijft vooralsnog staan. Als er nieuwe ontwikkelingen zijn rondom corona, dan laten wij u dat zo spoedig mogelijk weten. Deze lezing wordt georganiseerd door de Vrienden, in samenwerking met Museum Vlaardingengaat over de Balder en wordt gegeven door dhr. Henk van Beek.

Vervolgens organiseren de Vrienden, in samenwerking met Museum Vlaardingen, een lezing op donderdag 17 maart. Deze lezing zal gaan over het herwaarderingstraject.

Als Vriend ontvangt u vooraf nog een bevestiging dat deze lezingen zullen doorgaan. Ook op dit Vriendendeel van de website: www.museumvlaardingen.nl/Vrienden staat de meest recente informatie over deze lezingen.

Voor beide lezingen geldt een inloop vanaf 19.30 en een tijd van aanvang 20.00 uur.

LET OP  VOORAF AANMELDEN IS VERPLICHT zonder aanmelding helaas geen toegang

Dit alles natuurlijk afhankelijk van de geldende corona-maatregelen.