ALV 7 oktober 2021

7-10-2021

Zet donderdag 7 oktober 19.30 uur alvast in uw agenda.

Als gevolg van de coronamaatregelen is de voor mei geplande ALV 2021 uitgesteld. Nu het ernaar uitziet dat er weer meer mag heeft het bestuur een (voorlopige) nieuwe datum geprikt. Dit is donderdag 7 oktober 2021 in Museum Vlaardingen, aanvang 19.30 uur.

De agenda en andere documenten die tot nu beschikbaar zijn staan op het Vriendendeel van de website onder Vrienden – Algemene Ledenvergaderingen – 2021

Hopelijk kan deze ALV doorgaan, echter, mocht dit niet het geval zijn dan geven we dit aan op de website en ontvangen leden waarvan het emailadres bekend is een bericht via die weg.

AANMELDEN VOORAF VERPLICHT!

In verband met de nog altijd geldende coronavoorschriften ontvangen we uw aanmelding graag uiterlijk maandag 4 oktober via een email naar: vrienden@museumvlaardingen.nl

Als gevolg van de geldende coronavoorschriften wordt deze keer na de ALV geen drankje geschonken.