Museumschip de Balder op bezoek in Rotterdam

19-8-2022

Balder te bezoeken tjidens Maritiem Festival en Wereldhavendagen

Op donderdag 25 augustus vertrekt de VL.92 Balder uit de haven van Vlaardingen op weg naar Rotterdam. De komende weken zal de 110-jarige zeillogger een ligplaats innemen aan de nieuwe gastensteiger in de museumhaven van Maritiem Museum Rotterdam.

De Balder is open voor bezoek gedurende het Maritiem Festival op 27 & 28 augustus van 12:00 -16:00 uur en tijdens de Wereldhavendagen op 2,3 & 4 september 10:30- 17:00 uur.

Kijk op de website van de Balder voor de exacte openingstijden.

Meevaren? Dat Kan!

De Balder vaart op donderdag 25 augustus vanaf Museum Vlaardingen met passagiers naar Rotterdam. Hier kunnen bezoekers de schepen, kranen en werkplaatsen bezoeken, een kijkje nemen in Port Pavilion of genieten van een hapje en een drankje op het terras van Loeve of Het Lage Licht.

Op dinsdag 6 september is de terugreis van Rotterdam naar Vlaardingen. Ook dan is het mogelijk om mee te varen.

Kosten €30,- p.p. | 4 t/m 17 jaar: €25,- , dit prijs is inclusief een bezoek aan Museum Vlaardingen en het Buiten Haven Museum.

Afvaarttijden in de ochtenden rond elf uur, aan boord 10:30 uur.

Terugreis op eigen gelegenheid met trein of metro is niet in de prijs inbegrepen.

Meer informatie: info@zeilloggerbalder.nl

Disclaimer: het e.e.a. is afhankelijk van de weersomstandigheden, beschikbaarheid bemanning, dit ter beoordeling van de schipper.