Sinterklaashuis gratis te bezoeken

14-11-2023

Spring stiekem op het bed van Sinterklaas

Sinterklaas komt weer naar Vlaardingen en ook dit jaar logeert hij in Museum Vlaardingen. Tussen 18 november en 5 december kunnen alle kinderen gratis het Sinterklaashuis bezoeken!

Net als vorige jaren zal Sinterklaas dit jaar zijn intrek nemen in Museum Vlaardingen. Inmiddels zijn de medewerkers van het museum, samen met de hulppieten, druk bezig met het inrichten van het huis van Sinterklaas. Zijn bed is al bijna opgemaakt, het grote boek staat op zijn bureau en een mooie kachel zorgt er voor dat Sinterklaas het niet koud zal krijgen.

Op zaterdag 18 november zal Sinterklaas in Vlaardingen aankomen. Tot en met dinsdag 5 december zijn alle kinderen van harte welkom om te komen kijken en spelen in het Sinterklaashuis. Er is van alles te doen zoals een chocoladeletter-speurtocht, kleuren, knutselen en verkleden. Ook kan je je verlanglijstje in de speciale Sint-brievenbus stoppen. En als niemand kijkt, kan je misschien wel stiekem op het bed van Sinterklaas springen....!

Het Sinterklaashuis is gratis te bezoeken. Een vrijwillige donatie (contant of PIN) is van harte welkom, dan kan het museum de kachel voor Sinterklaas lekker opstoken!

Het Sinterklaashuis is ook een leuke activiteit voor een bezoek met kinderdagverblijven, buitenschoolse opvang of basisschoolklassen. Reserveren voor groepen is wel verplicht. Bel 010-4348722 voor het maken van een afspraak.

Het Sinterklaashuis wordt mede mogelijk gemaakt door supermarkt Hoogvliet, het Goed,  Openhaardencentrum Vlaardingen en Rotaryclub Vlaardingen.

Openingstijden Sinterklaashuis:
18 november t/m 5  december 2023
Dinsdag t/m zaterdag 10.00-17.00 uur
Zondagen 12.00- 17.00 uur (maandagen gesloten)