Speel gratis escapegame op de Historische Trekvaartdag

15-6-2024

De leukste outdoor escapegame in de stad Vlaardingen.

Speel escapegame De Bende Zwartpoot op de Historische Trekvaartdag

De leukste outdoor escapegame in de stad Vlaardingen is op zaterdag 29 juni geheel gratis te spelen vanwege de Historische Trekvaartdag Vlaardingen op het Haring en Bierfestival. Doe mee en ontdek wie de Kattenbeker heeft gestolen.

Help de Politie en Vind de Verloren Kattenbeker!

In deze unieke ervaring stap je in de schoenen van een echte onderzoeker en ga je dwars door de stad achter de daders aan, die de kostbare kattenbeker uit het museum hebben gestolen. Je wordt ondergedompeld in de sfeer van het historische Vlaardingen en krijgt de kans om je speurvaardigheden en teamgeest te testen terwijl je op zoek gaat naar aanwijzingen en puzzels oplost. Gaan jullie het mysterie oplossen?

Praktisch

Er kunnen maximaal 4 personen per game meedoen. Je kunt van 10.00 tot 15.00 uur elk heel en half uur starten. Het spel duurt ongeveer 1,5 uur. Meld je daarvoor op de dag zelf aan bij de balie van Museum Vlaardingen met jouw groepje. In ieder geval een deelnemer heeft een opgeladen telefoon met internetverbinding bij zich. Kom langs bij Museum Vlaardingen en doe mee! Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.