Zomer in Museum Vlaardingen

13-7-2021

Niemand hoeft zich deze zomer te vervelen. Museum Vlaardingen organiseert vrolijke activiteiten voor jong en oud!

De zomervakantie staat weer voor de deur. Veel mensen kiezen voor een vakantie in eigen land. Kom vooral langs bij Museum Vlaardingen, er is genoeg te zien en te doen, voor jong en oud.

Natuurlijk is de tentoonstelling Bassie & Adraan. Een schat aan herinneringen nog steeds te bezoeken. Rondom de tentoonstelling organiseren we heel veel leuke activiteiten, zoals circusworkshops, knutselmiddagen en rondleidingen langs alle beroemde opnamelocaties in de stad. Ook is het op verschillende dagen in de zomermaanden mogelijk om op de foto te gaan met de Bassie & Adriaan caravan of Rancho. Hou voor alle activiteiten, data en aanmelden de website en onze Facebookpagina in de gaten.

Ook de tentoonstelling Arij Pleijsier. De terugkeer van een Vlaardings schildertalent is de moeite van het bezoeken meer dan waard. Bij deze tentoonstellingen bieden we speciale instaprondleidingen aan. Ook organiseren we twee bijzondere themalezingen. Kinderen kunnen bij het bezoeken van de tentoonstelling meevaren met Wouter Pleijsier en zo meer ontdekken over deze Vlaardingse zeeschilder.

Niemand hoeft zich deze zomer te vervelen. We zien je graag in Museum Vlaardingen!