Meet & Greet met Aad

24-9-2022

Op zaterdag 24 september is Aad van Toor (beter bekend als Adriaan) in Museum Vlaardingen voor een meet & greet met de fans!

Tickets 12:00 uur

Tickets 15:00 uur

Kom naar het museum en stel alle vragen die je nooit hebt durven vragen. En natuurlijk kan je op de foto met Aad en Robin. Ook de beroemde Bassie & Adriaan caravan zal er zijn. Dat wordt weer een feestje!

En als je toch in het museum bent, bezoek dan gelijk de superleuke tentoonstelling Strijd om Vrijheid, 1000 jaar Nederland in Playmobil. Meer dan 4000 Playmobilpoppetjes, paarden, schepen en kastelen vertellen de geschiedenis van Nederland. Geschiedenis was nog nooit zo leuk!

Praktische informatie:

Zaterdag 24 september, Museum Vlaardingen
Tijdstip: 12.00 en 15.00 uur

Toegang:

€ 8,50 volwassenen

€2,50 kinderen 5 t/m 17 jaar

Gratis entree voor kinderen tot 4 jaar

Met een Ticket voor de Meet & Greet heb je toegang tot het gehele museum. In overleg met Aad zullen we een deel van de opbrengst van deze dag doneren aan de opvang van Oekraïense kinderen in Vlaardingen.

Om het voor Aad en de bezoekers leuk te houden geldt er een maximaal aantal personen per sessie. Reserveer dus snel je kaartje online.

Tickets 12:00 uur

Tickets 15:00 uur