Qi Gong workshop ‘Meditatie in beweging’

20-1-2024

Ontspannen en bewegen

Zaterdag 20 januari geeft Ingrid van Breemen (www.innerlijkeglimlach.nl) een introductieworkshop Qi Gong. Een Chinese bewegingsvorm gericht op ontspanning, balans en vitaliteit.

Qi Gong betekent voor Ingrid vooral liefdevolle aandacht voor jezelf, voor lichaam én geest. Dus dat past heel goed in het programma van deze expositie van Zhanhong Liao, met het thema LIEFDE.

In deze workshop nodigt ze je uit om te ontspannen en te bewegen op het ritme van je eigen adem. Vanuit trage, vloeiende bewegingen kom je in een ‘flow’ en kom je in contact met de stilte in jezelf.

Wanneer? Zaterdag 20 januari 2024, van 11:00 – 12:00 uur (inloop vanaf 10.30)
Waar? Museum Vlaardingen, Westhavenkade 54, Vlaardingen
Prijs? € 10.00 p.p. incl. bezoek tentoonstelling LIEFDE en Chinese thee
Iets voor jou? Wil jij ook ervaren hoe je lichaam en geest tot rust kunt brengen? Bestel je ticket via onderstaande button (evenementen & extra's).

Let op: er is ruimte voor max. 12 mensen, wacht dus niet te lang met aanmelden.

Ticket Qi Gong