Rijnmondiaal presenteert: DROOG 5

13-2-2022

Jazz, wereldmuziek en een toefje klassiek

Ter gelegenheid van de finissage van de tentoonstelling Rijnmondiaal. Beeldende poezie uit de regio Rijnmond treedt het Vlaardingse jazz ensemble DROOG 5 op zondag 13 februari op in het museum.

DROOG5 brengt een afwisselend repertoire van met name eigen composities op het grensvlak van jazz, wereldmuziek en een toefje klassiek, waarin vooral de arrangementen van sopraansax en cello zo bijzonder zijn.

AD Waterweg noemt DROOG 5 'top of the bill in jazzland'. Lees de recensies in het Algemeen Dagblad en het Engelse muziektijdschrift FACELIFT

Zondag 13 februari 2022. Toegang inbegrepen bij entreebewijs museum.

DROOG 5 zal om 15.00 en om 16.00 uur een optreden verzorgen. In verband met de coronamaatregelen kunnen er maximaal 30 personen per optreden aanwezig zijn. Aanmelden via info@museumvlaardingen.nl ovv DROOG 5.

Let op: alleen toegang op vertoon van een geldig corona-toegangsbewijs en ID.