Workshop Maskers maken

5-2-2022

Kom ook knutselen

WORKSHOP MASKERS MAKEN IN MUSEUM VLAARDINGEN

Op zaterdag 5 februari van 14.00-15.30 uur wordt een workshop gegeven voor kinderen van 8-12 jaar door kunstenaar Cees Eykelenboom met als thema ‘Maskers maken’.  Inspiratie doen de kinderen op op de tentoonstelling Rijnmondiaal en als voorbeeld dient het knotsgekke kunstwerk van Rob van der Hoeven: High Street Portraits.

We beginnen met een speurtocht op de tentoonstelling waar jullie zien wat voor hedendaagse kunst in onze regio is gemaakt. Daarna volgt de workshop waarbij je van een papieren zak of een papieren lampenkap een bijzonder en opvallend masker gaat maken en beschilderden. Leuk om te doen en leuk om mee te nemen naar huis.

De kosten voor deelname zijn 5 euro per kind, inclusief entree, rondleiding en materiaal.

Geef je snel op bij info@museumvlaardingen.nl en doe mee want vol is vol!

Zaterdag 5 februari 14.00 - 15.30 uur
Leeftijd: 8 - 12 jaar