De Bende Zwartpoot: wie heeft de Kattenbeker gestolen?

Wil je Vlaardingen en de geschiedenis van de stad op een andere manier beleven? Boek dan de nieuwe buiten escape game De Bende Zwartpoot en los het mysterie van de gestolen Kattenbeker op.

Deze buiten escape game neemt je mee in de stad Vlaardingen. Je kruipt in de huid van de onderzoeker en gaat achter de daders aan die de kattenbeker uit het museum gestolen hebben.
De politie tast in het duister, deze kattenbeker is van onschatbare waarde voor de stad. Lukt het jullie om de kattenbeker terug te vinden in dit spannende avontuur?

Boek de escapegame

Praktische informatie

• Deze outdoor escape game is geschikt voor alle leeftijden (kinderen onder de 10 jaar onder begeleiding). Je speelt de game met maximaal vier personen. Grotere groepen kunnen opsplitsen en na elkaar starten, welke groep heeft het mysterie als eerste opgelost? De totale speelduur is 1,5-2 uur en je loopt circa 2 kilometer. Kosten € 40,00 per game van maximaal vier personen.

• De outdoor escape game is altijd en in alle seizoenen te spelen. Het is echter wel belangrijk dat je speelt op het door jou geboekte moment. Regent het toch iets te hard of zijn jullie om een andere reden verhinderd? Ga dan niet zelfstandig op een ander moment op pad, neem even contact met ons op en dan zorgen wij samen voor een ander speelmoment.

• Houd je aan de aanbevolen groepsgrootte. De puzzels zijn gemaakt met deze groepsgrootte in het achterhoofd en wanneer je speelt met een te grote groep zal dit afdoen aan de spelbeleving.

• Het spelen van een escape room buiten betekent dat er geen personeel aanwezig is, je speelt de game als team volledig zelfstandig. Tijdens het lopen van de escaperoute, vul je op een website wachtwoorden/oplossingen in op de puzzels. Een van de spelers zal dus een opgeladen telefoon met data moeten hebben. Lees alle informatie goed door. Gebruik de website die jullie aan het begin van de tocht krijgen voor het doorspelen van informatie en het verkrijgen van eventuele hints. Lopen jullie onderweg vast? Dan kunnen jullie altijd contact met ons opnemen!

De Bende Zwartpoot

• Vinden jullie de gestolen kattenbeker?
  • Spannende outdoor escape game
  • In het museum en door Vlaardingen