Meet & Greet met Aad 16 april

16-4-2023

Op zondag 16 april is Aad van Toor (beter bekend als Adriaan) in Museum Vlaardingen voor een meet & greet met de fans!

Tickets 12:00 uur

Tickets 15:00 uur

Kom naar het museum en stel alle vragen die je nooit hebt durven stellen. Na de meet en greet is er een fotomoment en kun je je favoriete Bassie & Adriaan souvenir laten signeren. Dat wordt weer een feestje!

En als je toch in het museum bent, bezoek dan gelijk de superleuke tentoonstelling Dino's in Museum Vlaardingen. In de tentoonstelling is veel te zien en te doen rondom dino's. Spelen, puzzelen en leren. Leuk voor het hele gezin.

Praktische informatie:

Zondag 16 april 2023, Museum Vlaardingen
Tijdstip: 12.00 en 15.00 uur

Toegang:

€ 8,50 volwassenen

€ 2,50 kinderen 5 t/m 17 jaar

Gratis entree voor kinderen tot 4 jaar, een ticket voor hen kopen is niet nodig.

Met een Ticket voor de Meet & Greet heb je toegang tot het gehele museum.

Om het voor Aad en de bezoekers leuk te houden geldt er een maximaal aantal personen per sessie. Reserveer dus snel je kaartje online.

Tickets 12:00 uur

Tickets 15:00 uur